luni, 9 februarie 2009

Cand fluturii creatiei isi fac de cap

To: Al. Esti pregatit sa afli cum esti perceput in ochii unei foste naive????

Ei, cand ti-e lumea mai draga, afli ca esti personaj de roman. Asta am aflat eu in aceasta splendida seara friguroasa de la un vechi amic. Un amic care mi-a reprosat ca am fost mereu rece cu el si am stat numai cu tunurile pe el. Dar ca apreciaza ca sunt sensibila, spirituala si da, il provoc intelectual.....dar nu a putut sa inteleaga de ce nu-mi place compania sa. Daca tu, Al. iti faci de cap creionandu-ma in romanul tau, eu de ce n-as face-o aici, in acest mediu?Ce m-ar opri? Ok. Ai dreptul la viata privata. O ai, dar nu crezi ca ar trebui sa o respecti mai mult??? Da, este posibil sa nu intelegi prea multe, Al. si nici nu cred ca vei intelege vreodata. La ce ma refer? O sa afli in curand.Daca ar fi sa incep cu inceputul si da o sa incep de undeva, intr-un alt post, insa, caci esti un personaj veritabil, n-as scrie "A fost odata ca niciodata" ci doar " S-a intamplat...". Am surprins putin din tine. Cu ochiul fin al observatorului. Stiu prea putine despre tine si totusi atat de multe.
Esti sigur ca vrei sa afli adevarul?Il poti ingurgita? Te tine cureaua de la pantaloni?Voi fi nu sincera, ci de o sinceritate dura. Cat de pregatit esti? Si crede-ma ca o voi face aici, nu pentru ca ma tem sa dau ochii cu tine, voi face si acest lucru si in mediul real fara sa ma tem (asa cum bine crezi tu in acest moment).
Deci, Al., dupa cum vezi m-ai provocat la randu-ti din punct de vedere literar.Ma intreb cine va iesi castigator din toata aceasta poveste. Tu? sau Eu? O necunoscuta pierduta in aceasta minunata lume (a scrisului).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu