duminică, 8 februarie 2009

D'ale zilei ganduri

Mi-a trecut azi prin minte sa-mi schimb stilul de pe blog (nu de alta, dar la cate studii de specialitate am lecturat in ultimele 48 de ore + bloguri vizionate, simt ca am ajuns un fel de enciclopedie ambulanta in ceea ce priveste blogosfera autohtona), insa am realizat ca e o parte prea importanta si ca as pierde acel factor de unicitate care este prezent la blogul fiecaruia dintre noi. Da, stiu ca fac parte din procentul acela infim al bloggerilor nedescoperiti de greii blogosferei (dar momentan mi-e bine asa si am o audienta buna), ca mai am multe de aflat, dar o sa-mi fac eu timp sa-i fac un mic lifting. Si pentru ca tot am facut zum-zum pe Internet la greu, va recomand sa luati parte la primul studiu de audienta din Romania in ceea ce priveste profilul cititorilor blogurilor autohtone, initiat de agentia Standout (http://www.standout.ro/). Dureaza 5 minute si nici nu trebuie sa asteptati la coada. Va spun ca merita, caci asa vom stii si noi mai multe lucuri despre aceasta comunitate virtuala. Eu am aflat despre acest studiu de pe blogul lui Dono: http://dono.ro/(acolo este vizibila informatia legata de studiu pe un mare banner publicitar).Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu