joi, 12 februarie 2009

Ceva muzica, servita alaturi de bombonele mentolate

Sunetul telefonului intrerupse sirul gandurilor.
-Alo!
-Buna! Nu-mi spune ca ai uitat de sedinta foto de azi de la Muzeul de Arta al Romaniei? Fotomodelele te asteapta. Si noi la fel de circa o jumatate de ora.
-Ups, Paul!Am uitat definitiv de ea.
-Dar cum ai putut?Doar era un eveniment programat de acum o luna de zile!!!!Nu-mi spune ca nici nu te-ai uitat in agenda ta pana la ora asta?
-Ei, m-ai prins…Pana si cei mai mari creatori ai lumii au luat pauze din cand in cand. Asta am facut si eu azi.
-Nu-mi vine sa cred.
-Haide, Paul nu dramatiza atata. O sa-ti apara riduri. Si n-or sa te mai placa fetele.
-Ha!Ha!Ha! Nu incerca sa schimbi subiectul.
-Dar nici nu incerc sa fac asta, dragul meu. Doar iti indrept atentia catre o zona care-ti place foarte mult. Sa nu-mi spui ca nu ti-ai clatit pana acum ochisorii aceia de culoarea rubinului cu vreun fotomodel care deabia asteapta sa-si miste trupul in fata aparatului de fotografiat, manuit gratios de tine?
-Ok. Admit ca este o bruneta care ar putea incinge sangele oricarui barbat intr-o secunda. Dar nu, draga mea prietena, nu se compara cu tine. Doar stii ca orice ai pune pe tine, tot sexy ramai.
-Paul, in cazul in care ai vreo amnezie ori ti s-a incins nu doar sangele in vine, ci si creierul, te anunt ca sunt casatorita. Culmea de 5 ani.
-Ah, da, stiu. Cipi, nu-i asa? Cel mai norocos barbat de pe planeta. Ghinionul meu, norocul lui.
-Ha!Ha!Ha! Dragul meu prieten cred ca mai bine scurtam conversatia, caci o sa ma omori daca apar peste vreo 2 ore la sedinta foto.
-Nici sa nu te gandesti la asta. Ai 30 de minute ca sa apari aici.
-Oh, cata generozitate din partea ta! Ai grija sa nu fii tu cel lichidat intre timp, nu de alta, dar am auzit ca fotomodelele pot fi periculoase uneori. Asa ca misca-ti putin poponetul prin fata lor ori pune-le ceva muzica, servita alaturi de bombonele mentolate (bune pentru spirit).
-Te tii de sotii, cumva?
-Paul, am cel mai bun profesor in acest sens. Cel mai mare strengar din lume este in camera alaturata. Si-si face de cap momentan, crezandu-se pilot de Formula 1.
-Il aduci si pe el la sedinta?
-Normal. Mihai va fi acolo si va incinge atmosfera, iar fotomodelul tau va fi suflat instantaneu de catre el. Asa ca incearca sa creezi ceva in acest sens, pana nu apare fiul meu si-ti rapeste bruneta.
-Ce amuzanta esti azi?! Hai ca te asteptam cu drag.
-La revedere, Paul!
-La revedere, strengareato!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu