sâmbătă, 28 februarie 2009

Cui nu-i place acest joc...

poate sa treaca linistit pe scaunel si sa admire privelistea.

Pentru plangaciosii de meserie

Ma regasesc in cuvintele mai sus mentionate. Am trait timid si calculat. Doar in ultima perioada am schimbat foaia. Am renuntat la placerea de a-i ajuta pe multi dintre cei care se afla in jurul meu sa-si implineasca visele, sa le spun unde gresesc si cum ar trebui sa corecteze lucrurile pentru a reusi. Am renuntat sa ma mai incarc cu problemele altora, doar pentru ca sunt fie grabiti, fie n-au chef sa le rezolve singuri sau cine mai stie ce alt motiv care ii determina sa apeleze la mine constant. Da, nu mai sunt consilier de "profesie", astfel ca multi dintre cei pe care i-am ajutat se afla in prezent sub o anumita stare de soc. Cum nu va place noua Eu? Ei bine, a venit vremea sa gandesc si eu egoist ca si voi, nu credeti? Sa-mi trezesc visele puse odinioara on hold si sa le dau drumul sa zboare. Sa nu-mi mai las propria persoana sa vegeteze linistit pe ultimul loc al vietii sale. Deacum incolo, problemele voastre sunt on hold pentru mine. Eu plec in vacanta visurilor mele. Bye!Bye! Si inca un mic amanunt: imi inchid telefonul pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu