miercuri, 4 februarie 2009

Precum un fluture

Prea multe drumuri am facut azi. De la un cabinet la altul. Investigatii peste investigatii pana am ametit la propriu si m-a apucat foamea. Rezultatul? "Da, continuati tratamentul"(ceva ce nu stiam...sic!)Oi fi eu racita, dar, inca, imi mai functioneaza creierul (si in parametrii normali pe deasupra).
Intotdeauna mi-a placut aceasta cursa a soricelului bleg, plimbat de colo pana colo cu iluzia ca la finalul plimbarii i se ofera sfidator chiar, o bucatica de cascaval aratos, savuros si parfumat...Ati gresit soricelul, domnilor doctori! Asta vrea toata "roata" de cascaval, nu doar o bucatica amarata.
Dupa ce am parasit cu un zambet tamp cabinetul medicului de familie, cu una bucata de concediu medical in mana, a inceput o alta aventura: aceea a cautarii medicamentelor prescrise(caci mi s-a terminat intre timp provizia). Asta, da aventura!
Va recomand mai degraba mountain climbing-ul decat cauta, cauta, cauta medicamentul...(e si mai sanatos).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu