sâmbătă, 14 februarie 2009

The show must go on

Sunt anumite momente in viata care te fac sa-ti modifici anumite prinicipii si de ce nu, sa te schimbi ca om. Am trecut prin astfel de transformari si de fiecare data am incercat sa ma schimb in bine, nu in rau. Am constatat, insa, ca uneori nu am reusit sa ma schimb asa cum mi-am propus, din contra din persoana aceea calma, rabdatoare, de la inceputurile vietii, am ajuns sa am anumite trasaturi de om dur, nu doar cu sine, ci si cu ceilalti. Cine ma stie de o viata, ar putea sa spuna ca, da, m-am schimbat si ce nu le place cu exactitate la mine.Le-as accepta opiniile cu drag, caci ei imi cunosc evolutia mai bine decat oricine. Azi, a trebuit sa fiu dura cu cineva pentru a n-a oara dintr-un simplu motiv: am fost prinsa de prea multe ori la mijloc in anumite relatii si am mediat prea multe conflicte la viata mea. Am acceptat atunci acest fapt, dar nu-l mai accept in prezent deloc. Nu, nu mai vreau sa am parte de dezamagiri. Si nici sa mai fiu pe post de fraiera satului, la care toti vin ca sa se planga de ceva si sa le rezolve problemele. Nu. Nu mai am putere, credeti-ma, dragii mei prieteni. Nu mai vreau sa ma incarc cu problemele voastre. Sunteti destul de capabili ca sa treceti peste ele. Nu mai vreau sa fiu psihologul vostru. Am propriile mele rani pe care trebuie sa le pansez. In liniste. Nu va spun aceste lucuri, pentru ca as fi suparata pe voi. Tin la voi, dar, zau, cred ca a venit vremea sa ma maturizati, sa va uitati altfel in oglinda.
Recunosc ca am o multime de prieteni si cunostinte la fel, insa, prietenii aceia de suflet sunt doar 7. Pentru acestia, da, as muta si muntii din loc, pentru ca stiu ca ar fi langa mine la orice ora. Iar la ei tin cu toata inima, nu doar cu o parte. Unii stiu ca sunt importanti, altii nu. Cine sunt cei 7 pentru mine (in ordinea aparitiei lor in viata mea)?Intai fetele: Flori ("pisoiul" din liceu), Mirela (o fosta colega de facultate), Mirela (fosta colega de munca cu suflet de diamant), Cris (se subscrie aceleasi categorii, pe care as vrea sa o invat in viitor sa zambeasca mai mult) si Moni (singura colega de master cu care am mai multe lucruri in comun decat cu altii) si da singurii barbati din viata mea pe care ii voi iubi pentru totdeauna. Fratele meu, cel mai mare critic al meu care mi-a spus ca daca as avea tupeul de pe foaia de hartie si in viata reala, ce bine mi-ar fi....si my Lil'Bro' (fratele pe care nu l-am avut), "rara avis" descoperita in mediul virtual. Alaturi de acesti oameni, am ras, am plans, am experimentat. Am amintiri. Pe scurt, am trait. Cu ei si cu ceilalti voi continua propriul show. Cu gust dulce si amar pe alocuri (pentru diversitate).

Un comentariu:

  1. Nici nu stii cat ma bucur ca sunt iin aceasta lista si cat ma bucur ca m-ai primit aici si sper ca nu te voi dezamagi niciodata, desi uneori nu-mi cunosc suficient de bine prioritatile si iubesc mai mult oameni care nu merita si mai putin pe cei ce merita.

    RăspundețiȘtergere