vineri, 6 februarie 2009

O zi prea frumoasa

M-am bucurat azi pentru cateva minute de soarele minunat de afara impreuna cu mami, am ras si am ascultat cantecele pasarelelor. Desi, sunt racita, mi-am zis ca putin rasfat in mijlocul naturii n-are ce rau sa-mi faca. A fost frumos si m-am simtit din nou copil alaturi de soarele care-mi mangaia obrajii. Recunosc ca deabia astept primavara, dar parca nu ma pot desparti de iarna, pe care am simtit-o prea putin anul acesta...mi-e dor de fulgii mari de zapada. Senzatii trecute din alte vremuri.
Si peste toate acestea, am reusit sa-mi bat propria agenda (pe care imi vine de multe ori sa o arunc la gunoi, dar e deabia la inceput...poate ma apuc de desenat in ea, ca sa i se termine filele mai repede). Se pare ca, efectul racelii, in cazul meu, se rezuma la mai multa energie.
Si pentru ca, nu ma pot lipsi de muzica, va ofer o "delicatesa", asa de primavara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu