duminică, 15 februarie 2009

U're my inspiration

Experimentez niste senzatii pe care credeam ca le-am ingropat, insa, ziua de ieri le-a scos din cutia uitarii pentru a le aduce din nou la viata. Sunt senzatii placute, care te fac sa te intrebi de ce suntem asa noi, oamenii, rationali. De ce nu putem sa iubim instinctual? Mi-a placut nunta la care am luat parte ieri, a fost de nota 1000, iar Sf. Valentin cu totul special. Am dansat, am ras, am cantat si niciunuia dintre cei prezenti la eveniment nu ne-a pasat de timpul care se scurgea lin pe langa noi. S-a scurs placut. La final iti venea sa spui: un rewind nu se poate? Am scris povesti zambind, asezonate cu multa voie buna, am "zburat" cu totii pe ritmuri cat mai diverse. A plouat cu Cargo, am avut mai mult de 10 motive cu Florian Chilian sa fim acolo, am fredonat precum cetatenii turmentati de fericire pe melodiile lui Margineanu, ne-am rupt in figuri de rock'and roll, ne-am jucat pe ritmuri grecesti si ne-am infierbantat la propriu tocurile pantofilor. A meritat toata oboseala. A fost prea frumos. Iar toti, am fost minunati. Indiferent de varsta. Voua cei care ati semnat un contract de fericire: Casa de piatra, oameni frumosi! Love is your inspiration for now on.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu