vineri, 13 februarie 2009

Ce ai face in numele iubirii?

Stiu ca o sa plecati de la ideea ca dragostea vinde si in perioada aceasta a anului aduce mult profit unor branduri. Ca n-ar trebui sa se intample asa si uite ca tocmai se intampla acest lucru sub nasurile noastre. Si cu voia noastra. Ca acest minunat sentiment a fost transformat intr-un produs comercial care nu mai are parfumul de odinioara. Nu mai iubim pe sub balcoane, nu mai auzim serenade si nici nu mai rostim soptind versuri de amor, pline de dor. Totul este pus pe speed and forward. In ritm ametitor iubim. Exact cum traim. Ne plac tedintele actuale in materie de iubire. Si ne updatam in permanenta cunostintele. Dar cum ramane cu simturile? Pe ele nu le mai actualizam?Nu, nu a fost creat un soft special in acest sens.
Si totusi ce am face in numele iubirii? Acelei iubiri care ne face sa ne rasucim noptea in pat? Si ne indeamna sa ne intrebam daca..."ma iubeste"? Pana unde am merge pentru ea? I-am lasa pe cei care ne-au rapit inimile sa ne cunoasca intru totul? Am fi capabili sa mergem pana la capatul lumii pentru a fi impreuna? Am accepta sa "calatorim" cu garda jos in timp ce IUBIM?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu